NEDĚLE

22.03.2015 15:37

Tak jsem konečně tady. Dnes je můj první den a zatím se mi daří docela dobře, nic jsem zatím nejedla. Jen jsem vypla hodně vody a k snídani jsem měla zelený čaj. Taky jsem přišla na to, že pomáhá zahnat hlad tím, že si namažete ruce nějakým voňavým krémem. Stále  pak vúni cítíte a můžete si představit, že se tou vůní "živíte". Vím zní to pěkně nahlavu, ale mě to pomáhá. Jenomže je zatím teprve 15.26, tak bych se asi neměla radovat předčasně. Jen je to vždycky těžký v tom, jak to udělat před našima, myslím že v týdnu to pak bude lehčí máme hodně dlouhou školu, takže přijdu domu k večeru a pak řeknu, že jsme se najedla ve městě. 

Taky jsem zjistia že tímto typem hubnurí zabiju dvě mouchy jednou ranou. Doporučuje se totiž pořád něco dělat, aby jste se rozptýlili a nemysleli na to, jak vám kručí v břiše. Takže jsem se pro změnu po dlouhé době vrhla na učení, moje známky jsou dost průměrný.. Takže nakonec ze mě ještě možná naši budou mít radost. Studuju střední školu designu interiéru. Chtěla jsem něco trochu kreativního a doufala jsem, že mě škola bude bavit, ale to se docela minulo s očekáváním. Chápu že, víceméně každýmu se na škole moc nelíbí, ale pro mě je to tam fakt utrpení. 

-stay motivated & stay strong, xoxo Madlen.

Kontakt

healtyana healthyana@post.cz